[PERCUMA] 11 TEMPLATE SIJIL PENYERTAAN/PENGHARGAAN/PEMENANG UNTUK SEBARANG MAJLIS/PERTANDINGAN

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera. Sudah menjadi lumrah bagi sekolah, mahupun agensi lain, pastinya ada yang tercari-cari template sijil yang lain dari kebiasaan. Berikut disertakan 11 Template Design Sijil PERCUMA buat anda semua. Untuk makluman, template sijil ini adalah berformat pptx (Microsoft Power Point). Anda boleh edit, dan terus print kerana saiz bagi setiap template sudah di setkan kepada saiz A4.

Untuk mendownload template ini, anda bolehlah klik link ini 
https://drive.google.com/drive/folders/1GrlEkBJKeWllrv3ScMQ-bLQ6Gykx5VRV?fbclid=IwAR0ad3u0pf8aXYMiGb1pxjCi-2Gast5-VbdGH3f-kiF8kHXhQDm5Q1H54Rw

Selamat mendownload dan menggunakannya :)

Ikhlas Daripada

Mohd Syafiq A. Ghani














Comments

  1. salam
    maaf bertanya, kenapa saya takdapat buka ya link tersebut. Boleh bantu saya tak?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Boleh tak abang email pada saya please syafiqj1998@gmail.com

      Delete
  3. Terima kasih tuan admin blog. Sangat membantu saya semasa PKP ni. Semoga usaha tuan diberkati Allah. Amin~~

    ReplyDelete
  4. terima kasih, ,moga sentiasa dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  5. Terima kasih atas perkongsian ini, moga menjadi sedekah yg berpanjangan, mohon izin utk sy guna mana2 contoh design ye.

    ReplyDelete
  6. ouh..boleh dah download pptx yer..tq

    ReplyDelete
  7. t kasih tn. semoga tn dimurahkan rezeki dan sihat walafiat.

    ReplyDelete
  8. Salam , maaf tanya knp pptx yg dibuka hanya boleh view je x dpt edit kan? tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalammualaikum sir, saya pun sama . tak bboleh edit. kenape ye

      Delete
    2. perlu enable editing terlebih dahulu.. :)

      Delete
  9. Terima kasih tuan.. semoga diberikan kesihatan & murah rezeki..

    ReplyDelete
  10. Terima kasih tuan.. Halalkn ye

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah Syafiq...halalkan dan semoga perkongsian ini akan mendapat ganjaran pahala dari Allah..Aaaminn

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah syafiq.trima kasih byk.semoga diberkati

    ReplyDelete
  13. Semoga tuan dirahmati Allah... saya guna ye

    ReplyDelete
  14. Sangat bermanfaat! Terima kasih tuan, izinkan saya guna template ini untuk program saya akan datang ya :)

    ReplyDelete
  15. Terima kasih tn.. smoga Allah murahkn rezki tn.

    ReplyDelete
  16. Assalam, sy minta izin untuk download ye. Terima kasih banyak2. Semoga urusan tuan dipermudahkan. 😊

    ReplyDelete
  17. Terimakasih. Semoga murah rezeki

    ReplyDelete
  18. Terima kasih atas perkongsian ini Tuan..Tuhan memberkati..

    ReplyDelete
  19. terima kasih tapi bila saya guna untuk jana sijil di google form kenapa kluar made for free with certify'em

    ReplyDelete
  20. Terima kasih atas perkongsian tuan. Mohon dihalalkan ya
    Hanya Allah yang membalasnya

    ReplyDelete
  21. Terima kasih atas perkongsian ini. Sangat berguna.

    ReplyDelete
  22. Salam tuan.semoga cikgu diberi kesihatan dan dimurahkan rezeki.sangat2 membantu sijil yg tuan sediakan.

    ReplyDelete
  23. Terima kasih byk tuan...semoga rezeki tuan sekeluarga berlipat kali ganda Allah gandakan...amin.

    ReplyDelete
  24. thank you tuan. saya minta izin download dan guna format sijil ye

    ReplyDelete
  25. Mohon izin download ye tuan terima kasih

    ReplyDelete
  26. Saya mohon izin untuk download, terima kasih dan semoga dilimpahkan rezeki

    ReplyDelete
  27. Terima kasih tuan, semoga dilimpahkan rezeki yg luas dan kesihatan yg baik, mohon izin utk download. Terima kasih

    ReplyDelete
  28. terima kasih byk2,,semoga dimurahkan lgi rezeki tuan ,mohn izin untuk download ya. trima kash lgi sekali

    ReplyDelete
  29. terima kasih, semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan sentiasa dlam rahmat Allah. tq cg

    ReplyDelete
  30. Terima kasih tuan. Mohon minta izin download ya 😊. Semoga tuan dilimpahkan rezeki.

    ReplyDelete
  31. Link ada masalah utk download. Boleh murnikan balik link sijil ni. Terima kasih

    ReplyDelete
  32. Salam cg..boleh share template kepada saya, saya tak dapat download
    hantar ke e-mel nazirulazmisolah@yahoo.com

    ReplyDelete
  33. Macam mana nak download ? link tak dapat masuk

    ReplyDelete
  34. Mohon jasa baik sekiranya dapat reupload semula template ini.

    ReplyDelete
  35. tidak boleh download cikgu.. 404

    ReplyDelete
  36. saya cuba nak download tapi x dpt, blhke sesiapa yang dpt bukak emailkan kat saya zasaari1979@gmail.com. tq atas perkongsian

    ReplyDelete
  37. Salam tahun baru. Pautan tidak dapat dibuka. Mohon bantu

    ReplyDelete
  38. Assalamualaikum...tuan..maaf bertanya..sy x dapat d.load

    ReplyDelete
  39. salam....saya x blh..erorr pulak

    ReplyDelete
  40. salam, xleh download laa 404 error

    ReplyDelete
  41. salam tuan sya x bole bukak link error kenapa ye

    ReplyDelete
  42. Maaf knp Saya Tak blh buka link diatas ya?

    ReplyDelete
  43. Download link Tu dah tak available ke , boleh ke seseorang share kat saya link Tu ,☺️

    ReplyDelete
  44. link x blh buka ..mohon tuan share ke email saya boleh. tq in advance

    ReplyDelete
  45. Assalamualikum,bole share di email cgmazlinda82@gmail.com. terima kasih

    ReplyDelete
  46. tidak boleh buka..bolehtak tuan share ke email saya mykartini77@gmail.com

    ReplyDelete
  47. salam..boleh tolong share link yang terbaru sebab 404 error..mengharapkan pertolongan dari pihak tuan..terima kasih

    ReplyDelete
  48. selamat petang. boleh tolong share link yang terbaru tak? sebab saya buka tdi dia keluar error 404.

    ReplyDelete
  49. Selamat petang, boleh eMail kepada saya tak sebab saya pun tak boleh buka 🥲

    ReplyDelete
  50. Salam, boleh tolong share ke email ke saya mariambear.azham@gmail.com
    Sbb link ERROR 404. Thank you ya.

    ReplyDelete
  51. salam... minta share kat email saya raidenzx91@gmail.com, terima kasih tuan

    ReplyDelete
  52. Salam,tidak boleh buka link,mintak tolang sngt share kt email saya cikgu shafiq.
    mohdadibwahyu@gmail.com terima kasih.

    ReplyDelete
  53. Cikgu Shafiq, email kat saya muhdadhwamohdaman@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment